top of page

FAQ

Hvordan kan jeg bestille en stand og sette den opp?

Du kan bestille din stand her. Velg ønsket startdato og hvor mange uker du ønsker å bestille den for. Når du bestiller stand, vær oppmerksom på at det er forskjell på dame-og barnestand.

Når du bestiller en stand må det lages prisetiketter for varene som skal selges. Dette kan gjøres på app (se nærmere beskrivelse på steg her). Det medfølger ved påfylling 1 stk ark med 40 prislapper par leie. Hvis du trenger flere, kan de kjøpes for 15kr per ark.

Prisetikettene skriver vi ut til deg i butikken.

Vi tilbyr alt du trenger for å sette opp din stand, som kleshengere,

alarmer og merkepistoler for å feste etiketter/prislapper. 

Når kan jeg komme og sett opp min stand, og når må den tas ned?

Du kan overta din stand dagen før den nye leieperioden starter. Man-fre kl.16.00 og lørdag kl.14.00-15.00.

F.eks hvis din leieperiode starter på en onsdag kan du komme tirsdag  kl.16.00. Og hvis din leieperiode starter på en mandag så kom lørdag  14.00-15.00. Dette vil gi deg to timer på å sette opp standen. Kom gjerne innom butikken for å fylle på standen din gjennom hele leieperioden.

Du må tømme standen den siste dagen av leieperioden din før 16:00 mandag-fredag ​​og før 14:00

lørdager. Har du ikke mulighet til å gjøre dette selv, så kan vi gjøre det for deg mot et gebyr på 150kr.

Vennligst gi oss beskjed på forhånd.Varer som ikke hentes dagen etter rydding vil bli belastet med et lagringsgebyr på 35 kr per dag.

Uten beskjed blir standen automatisk ryddet for 250kr.


*Husk at gjenstandene skal settes opp og tas ned av standeier. Ikke en tredjepart.*

Du må da hente varene dine innen kl 18:00 dagen etter. Vær oppmerksom på at når du henter

varene dine, må du vise gyldig ID.

kontakt oss på info@twicesecondhand.no Om du ønsker å forlenge din leieperiode eller hvis du ønsker å donere dine usolgte varer til Twice. Dette vil hjelpe til med å drifte butikken i rolige perioder.

Hva kan jeg plassere i min stand?


Hos Twice er vår visjon å gi pent brukte klær et nytt hjem. Vi aksepterer ikke ultra fast fashion-varer fra f.eks Temu, Wish, Shein og andre importerte klær. Vi forbeholder oss retten til å fjerne varer fra standene som vi ser ikke følger butikkens retningslinjer.

Hver damestand har plass til max 30 kleshengere  og det er 2 hyller under hvor det kan plasseres max 10 sko, vesker etc. (ingen smykker og ikke klær på hylla).

Hver vare må være registrert og ha sin egen etikett (vennligst ikke lag sett)

(Barnestand har plass til mer enn 30 kleshengere )

Kan jeg selge klær for venner eller noen andre? 

Av sikkerhetshensyn må eieren av klærne (den opprinnelige kjøperen) være den som selger klærne. Det kan ikke være en tredjepart. Ved eventuelle mistanker om at klærne er noen andres vil reservasjonen bli kansellert.

Kan jeg fjerne varer fra min stand?

Når dine varer er registrert i butikken og hengt opp i standen må de bli der iløpet av hele leieperioden. Vi må holde styr på alle varene i butikken og varer kan derfor ikke fjernes når de først er registrert. Dette er også for å sørge for sikkerheten av dine varer. Ettersom varene dine selges kan du dog komme og fylle på mer i din stand gjennom hele leieperioden. Hvis du har varer i butikken til salgs også på andre plattformer og noen vil kjøpe en vare av deg de kan komme til butikken for å kjøpe det. (dette gir også kunder en sjanse til å se flere av varene dine)

Kan jeg få noen andre til å ta ned eller sette opp standen min?

Nei, den som setter opp standen må være den som tar ned standen. Hvis du ikke har mulighet til  å ta den ned selv må du betale 150kr for vår ryddetjeneste, og du kan gi oss beskjed om det kommer noen andre som henter de nedpakkede varene for deg. Dette hjelper oss med å sikre at de riktige varene pakkes bort og forlater butikken.

Eieren av klærne skal være den som setter opp standen og leverer klær

Hva koster en stand?

Se PRISLISTE 

Kan jeg ha et salg på standen min?

Det er mulig å ha salg på din stand. Ta kontakt med oss om dette skulle bli aktuelt.

Anbefaling

Vi anbefaler å prise varene dine rettferdig for å sikre at de blir solgt. vi anbefaler 1/3 av nypris.
Vi anbefaler også å dele  av standen din på dine sosiale medier og våre. Vi vil gjøre vårt beste for å dele historiene dine på nytt for å få standen annonsert.

FAQ/ RETNINGSLINJER: FAQ
bottom of page