top of page
My project.jpg

Bestill din stand

Slik fungerer det


1

Book en stand:

Registrer en ny bruker nederst på siden ved å klikke på 'Bestill din stand!'. Når du har opprettet en bruker kan du velge ønsket startdato og leieperiode for din stand (minimum leieperiode er 12 dager) (2 uker).

NB! Merk at det er forskjell på barnestand og damestand.

En stand kan også bookes direkte hos oss i butikken, eller via email på

info@twicesecondhand.no.

*Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere hvilket standnummer du får ved bestilling. Når stands er bestilt foran i butikk garanterer vi frontstand.


2

Pris dine varer:

  1. ​Last ned Zellr-appen.

  2. Velg 'Twice'. Bruk samme innlogging som du gjorde da du opprettet kontoen din.

  3. Klikk "Produktpriser"

  4. Klikk "Nytt produktblad"

  5. Klikk "Unnamed sheet"

  6. Klikk "Product name"

  7. Fyll inn navnet på varen, f.eks "Blå Zara kjole" -Skriv prisen på varen

  8. Klikk "Next" - Vennligst ikke bruke kopi-knappen.

  9. Når du er ferdig med å legge inn alle varene dine (max 30 varer til heng og maks 10 varer til hyllen), trykker du på tilbake-pilen øverst på skjermen, på ventre side av 'Produktpriser'

  10. Klikk deretter på produktarket du nettopp opprettet og "Marker som ferdig"

Vær oppmerksom på at du må gjøre om etikettene hvis de ikke er godt nok beskrevet med navn, farge og merke.

Ved å fylle ut prislappene i appen får du også full oversikt over hvilke varer som blir solgt via 'Sales tracking'. Prislappene skriver vi ut til deg i butikken når du kommer for å sette opp din stand.

-Maks 30 kleshengere per damestativ.
-Bruk de 2 hyllene nedenfor for Maks 10 gjenstander som sko og vesker.

 *Alle varer må registreres i appen*

Vi gjør det for deg:

1 stk produktark med 40 prislapper er inkludert i din standleie.

Er det nødvendig med flere produktark kan det kjøpes flere for 10kr per stk.

Lag din stand:

Finn frem varene du vil selge og ta med dette til butikken. Der kan du sette på

prislapper og alarmer, for så å fylle din stand med alle dine varer.

Alt du trenger for å sette opp din stand får du hos oss i Twice, som kleshengere, alarmer, merkepistoler for å feste prislapper.

Standen kan settes opp dagen før din standleie starter. Dette må gjøres  kl.16.00 man/fre og kl.14.00-15.00 lørdag.

Hvis standleien din for eksempel starter på en onsdag, kan du komme til butikken på tirsdag og sette opp standen din kl. 16.00. Hvis standleien din starter på en mandag, kan du komme lørdag mellom 14:00-15:00.

Du betaler for din standleie i butikken når du henter dine prislapper.

4

Følg salget:

Nå som din stand er satt opp kan du følge med på salgene

via 'Sales tracking'. Og du kan når som helst komme tilbake og fylle på flere varer i din stand under din leieperiode.


Du får utbetalt 80% av alle salgene. 


-Utbetalinger skjer den 15. hver måned etter endt leieperiode. I desember har vi utbetaling i slutten av måneden innen 31. desember. Hele måneden betales da i én betaling.


-Utbetalinger ved langtidsleie (2 måneder eller mer) skjer fortløpende den 15. hver måned.  (Utbetalinger kan ikke utføres dersom leien for perioden ikke er betalt for)


-Utbetalinger overføres direkte til din konto.


5

Tøm din stand:

Når din leieperiode er over må du komme tilbake til butikken og tømme din stand for usolgte varer. Dette må skje den siste dagen av din leieperiode (før kl.16.00 man/fre og før kl.14.00 lørdag). Gjenstandene må fjernes av standleier. Det er ikke mulig for andre enn standleier til å pakke ned sin egen stand. Om du ikke har mulighet til å tømme din stand selv den dagen, så kan vi gjøre dette for deg mot et tillegg (se prisliste)

Si gjerne ifra hvis du ønsker å donere dine usolgte varer til Twice. Dette vil hjelpe til med å drifte butikken i rolige perioder.

BESTILL DIN STAND: Welcome
bottom of page